Super Lebat Perapi dan Pelembab berherba

RM 28.90

Super Lebat Perapi & Pelembap Berherba diperkaya dengan 100% herba terpilih bagi memelihara kesuburan rambut di samping membantu melembap, mengukuh dan menyerikan lagi rambut anda.
KHASIAT SUPER LEBAT PERAPI & PELEMBAP BERHERBA

KANDUNGAN SUPER LEBAT PERAPI & PELEMBAP BERHERBA




Air: Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit kepala dan rambut. Ia berperanan memelihara kelembapan rambut dan kulit kepala di samping membantu menyihatkan rambut dari akarnya.
Dimethicone: Merupakan sejenis minyak silikon, Dimethicone berupaya menghaluskan permukaan kulit kepala di samping mengekalkan kelembapannya.
Mineral Oil (Minyak Putih): Minyak mineral atau minyak putih terhasil daripada proses penyulingan petroleum dan berperanan mengekalkan kelembapan kulit di samping mempercepatkan pemulihan luka pada kulit kepala.
Glycerin: Glycerin merupakan sebatian polyol yang berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.
Biji Bunga Matahari: Selain berupaya menstabilkan tekanan darah dan mengawal kadar kolestrol dengan bantuan kandungan seratnya, minyak bunga matahari yang diekstrak dari bijinya ini berupaya mengekalkan kehalusan dan kesihatan kulit kepala.
Teh Hijau: Teh hijau kaya dengan kandungan polyphenol, vitamin C dan E yang bersifat antioksidan serta berupaya mencegah kerosakan sel dan menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat dan berkilat. Selain itu, teh hijau juga mampu menyerlahkan warna dan seri rambut, mengukuhkan rambut, mengekalkan kelembapan kulit kepala di samping membantu mengatasi masalah kelemumur, rambut bercabang dan kulit kepala yang berkerak.
Minyak Zaitun (Olea Europaea): Selain membantu mencantikkan kulit, ekstrak zaitun juga berupaya membantu mengatasi masalah kelemumur, rambut gugur, uban dan melembutkan kulit yang kasar, kering dan rosak. Selain itu juga, ia juga membantu mengurangkan rambut gugur, membekalkan nutrisi kepada kulit kepala di samping meningkatkan pertumbuhan rambut.
Limau Purut (Citrus Hystrix): Limau purut kaya dengan asid sitrik yang bersifat antioksida dan berupaya meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah daripada kerosakan sel. Limau purut juga mampu menanggalkan kekotoran pada rambut dan kulit kepala, mengatasi masalah kelemumur dan kulit kepala yang berkerak di samping melancarkan peredaran darah di bahagian kulit kepala seterusnya menggalakkan pertumbuhan rambut. Selain membantu mengekalkan kelembapan kulit kepala, ia turut berupaya mendinginkan dan menyegarkan lagi kulit kepala anda.
Bunga Raya (Hibiscus Rosa Sinensis): Lendir bunga raya yang dikenali sebagai mucin berfungsi melebatkan dan menghitamkan rambut. Di samping itu, bunga raya turut membantu mengekalkan kelembutan rambut dan keutuhan akarnya, di samping berupaya mencegah daripada keguguran rambut.
PEG-7 Propylheptyl Ether: Sebatian ini bertindak sebagai bahan pengemulsi bagi menyatukan bahan-bahan lain di dalam produk ini.
CARA PENGGUNAAN SUPER LEBAT PERAPI & PELEMBAP BERHERBA
Cuci rambut dengan syampu
Bilas dan lap sehingga rambut menjadi lembap
Ambil sedikit Super Lebat Perapi & Pelembap Berherba dan ratakan pada rambut terutamanya pada bahagian hujung rambut
Biarkan selama beberapa minit
Bilas sehingga bersih
Menyuburkan rambut
Menyerlahkan seri dan warna rambut
Menyihatkan dan mengukuhkan rambut dari akarnya
Melembapkan kulit kepala
Mengatasi masalah kelemumur, rambut bercabang dan kulit kepala yang berkerak
Mengurangkan rambut gugur
Mengatasi masalah rambut beruban
Melembutkan rambut
Mendinginkan dan menyegarkan lagi kulit kepala

Related product you might see:

Share this product :
 
Copyright © 2011. Produk Terlaris Online - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger